Kızlar meraba 23 haftalık gebeyim çok afedersiniz ama kabız olmusum🥺 ilk defa böyle bir sorun ile basbasayım normal de hiç olmazdı yaşamazdım ve Bugün çok kötü hıssettim kendimi bayaga ıkınmak sorunda kaldım ve belime agrı girdi yaklaşık 2 saattir çok hafif şekilde bel agrım var nedendir acaba 🥺