Deletedmom417 ben çünkü havale tarzı olaylardan korkuyorum canım, yanlış ölçüme hiç gelemem doğru yanıt almak amaçlı öyle aldım.. bazı hekimler çocuk muayne esnasında çok sıkıntı çıkarıyor ağlıyor, ölçtürmek istemiyor zaman kaybı oluyor diye temassızla ölçüyor ama biz hiç ölçmedik zaten profesörler asla önermiyor