Bbabab Cumartesi günü spinal anestezi ile doğum yaptım. Burda okuduğum gerilim filmi tadındaki doğum hikayeleri yüzünden çok korkuyordum. Sakın korkmayın ve sezaryeni öcü gibi gösterenlere aldırış etmeyin. Sorusu olanlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :)
Zynp01 Bbabab normal doğumdan daha öcü olacağını sanmıyorum. İnsanların sezaryene bu tepkisi nedir anlamıyorum. Bnde spinal sezaryen olacağım inş. Ameliyat sırasında neler oldu biraz anlatırsan sevinirim ? Mide bulantısı, ağrı, dokunmaları hissetme vs
Pinkyellow Bbabab gozunuzaydin sağlıcakla büyütün bebeginizi🌸☺️ bugün biyerde okudum spinalde kollarımızı bagliyolarmis doğrumu sizin bağladılar mi
Symnr Bbabab Hayırlı olsun Rabbim sağlıklı hayırlı ömürler versin bebeğinize de bende cuma günü olacam inşallah devlette mi oldunuz acaba bı de doğumdan sonrasi için önerileriniz nedir sütünüz hemen geldi mi
Bbabab Zynp01 bu korku yüzünden doğuma ağlaya ağlaya girdim hiç korkmayın ve o anın tadını çıkartın. Spinal için yapılan iğne kan aldırmaktan farksız. Ben rica ettim sondayı uyuştuktan sonra taktılar. Mide bulantım oldu kusacak gibiyim dedim hemen bi ilaç yapıldı ve geçti. Doktorum geldiğinde çok korkuyorum ediyorum diye sohbet ederken kesi atılmış bile. 5 dk içerisinde bebeğimi çıkarttılar ve sesini duydum. Dokunmalar abarttıkları kadar hissedilmiyor sadece son aşamada bebeği çıkartmak için olan çakiştirmelerin sarsıntıları hissediliyor. Burda herkes “sesini duyunca bebeğimi görünce herşeyi unuttum” derdi de inanmazdım. İnanın öyle oluyor. Yanağıma dayadılar yumuşacık ve sıcacıktı. O andan sonrası zaten çok önemsiz oluyor.
Bbabab Pinkyellow teşekkür ederim👶🏼🙏🏻 Evet doğru bağlıyorlar sanırım panikle birşeylere müdahele edilmemesi için
Pinkyellow Bbabab peki ellerin baglanmasi daha çok panik yaptimi sizde ben sanki daha kötü hissederim öle olsa korktum
Bbabab Pinkyellow hayır zaten belden aşağınız da uyuştuğu için o an ellerinizi hareket ettirmek de pek aklınıza gelmiyor zaten ameliyathane ekibi sizi rahatlatmak için elinden geleni yapıyor ben sürekli maskemi bonemi vs düzeltir misiniz şeklinde sohbet ettim
Bbabab Symnr Symnr teşekkür ederim darısı size :) özelde yaptım ben. Doğumdan çıkıp göğsümü sıktıklarında sütüm vardı. Yine sezaryeni öcü gibi gösterdikleri için sütün gelmez inanışı çok yanlış. Süt plasentanın vücuttan ayrılmasıyla göğüslere iniyor zaten. Bunun dışında uyuşmanız geçtikten sonra korkmayın sadece ilk ayağa kalkış acılı o da dayanılmaz değil. Ne kadar çok hareket ederseniz o kadar çabuk açılırsınız
Elarabia Corona testi yaptılar mı Isteğe bağlı sezeryanlarda Corona testi oluyormuş ikinci sezeryanımı yapacağım merak ediyorum çok Bu arada Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi
Bbabab Elarabia Elarabia hayır bizim gittiğimiz hastanenin yoğun bakım ünitesi yok bu yüzden pandemi ilan edilemiyor test yapmadılar
Annesininbali2929 Bende Perşembe günü sezeryan günü verdi doktor 4cübebegim 3tanesi normal oldu ilk defa sezeryan olacam makat geliş olduğu için çok korkuyorum ben uyutmalarini isteyecem bel fıtığı var belden olursa ağrı çok olurmuş bel ağrısı omuz ve boyun ağrısı oldumu sendede
Bbabab Annesininbali2929 dayanılmaz bi ağrı olmadı sade nescafe ve bitter çikolata tükettim 24 saat sonra