Kızlar 21+1im geçen hafta ayrıntılı için doktora gitmiştim bebeğe bakarken boyun kaç senin dedi 1.60 dedim. İkinci makine ile rahim ağzı uzunluğunu ölçücem dedi ama sanırım ölçmedi bende bebeğe dalmış iken unuttum sormayı. Acaba problem mı var dedim eve gelince boyumu sorduğu için. Herkesin ölçülüyor mu