Deryasrht Hanımlar merhaba ben şuan 31+1 haftalıgım oturunca özellikle kendimi çok yorgun hissediyorum ayrıyeten karnıma bir yere yaslanmadan oturursam ağrı giriyor sizinde aynı mı 💁🏻♀️