Merhaba herkese. 37+1 deyim. 38+4 de sezeryan dogumum olacak gibi gözüküyor. Bugün itibariyle evime geçen hafta yardıma gelen temizlikçi arkadaşımın covid testi pozitif çıktı. Bu arkadaş aynı zamanda haftanın 3günü de anneme yardıma gidiyor. Annem Herhangi bir belirti yok ama yarın test yaptıracak. Ben şu an hem annem, kardeşim, babam için aynı zamanda kendim , eşim ve yakında doğacak çocuğum için endişeliyim. Eğer doğum esnasında covid olursam sezeryan sonrası nasıl bir işlem uygulanıyor bilen var mı? Aynı zamanda Covid olmasak bile sadece eşim ve ben bebeğe bakabilir miyiz? Ben kendim Dikişlerle ne durumda olurum bilmiyorum. İlk hamileliğim. Hafif burun tıkanıklığı ve boğaz ağrısı var ama psikolojik mi onu da bilmiyorum. Belim ya da eklem ağrılarım olursa bunu hamileliğe mi yormalıyım yoksa covid e mi onu da bilmiyorum. Kafayı yemek üzereyim :(