Meral23 Arkadaşlar ikili tarama testi yapan varmı aranızda benim değerim 1.588 çıkmış doktor NIIT testi önerdi korkuyorum tanımadığım bir şehirde yaşadığım için doktorum ne kadar bilgili onu da bilmiyorum yardımcı olacak varmı bu konuyla ilgili
MugeYcl Meral23 benimde 1.548 Kombine risk-1000/1 benim böyle cıktı sonucum . başka doktorada gidin bakın tedırgn olmayn
MugeYcl Meral23 ikili test sonrası hemen nııt önermekte tuhaf üclüsünü yaptırırsın.ama eger kendinden merak edıyorsan direk ana karnından su aldır ama .böyle kafaya takma lütfen eğer o evladı istiyorsan allah ızın verirse öyle böyle doğacak zaten pozıtıf olun.Yakın dostumun %80 dowsedromu dediler ama bebek doğdu normal Allahın işi %20lik payı denk gelmiş.o yüzden şu testlere takılmayn🥰
MugeYcl Meral23 hayır gitmedim aksi birşey söylemediler.Ama sana söyledikleri için dedim ve ayrıca bende şuan mesela böbrek taşı var stent takcaklardı emin olamadım iki doktor daha gittim neyseki stentten kurtuldm tek bir kişiye bakma sen eger guvendıgın biri değilse yada için rahat etmıyorsa bir kişiye daha gözuk haftan cok geçmeden
Drydrya 3.testi önermiyolar o daha yanlış çıkıyormuş canım sakın karnından su aldırma çok riskliymiş bütün doktorlar söylüyor ama yinede sen bilirsin benimde riskli çıktı nift testi yaptırdım sonuç bekliyorum