Merhaba arkadaşlar, hamilelikte anne adaylarımın yüzünde lekeler oluşuyormuş bu doğum lekelerinden korunmak için veya olduysa gitmesi için neler yapmalıyız? O lekeler asla doğumdan sonra gitmiyor bayağı tedavi görmek gerekiyor o yüzden şimdiden önlem almak istiyorum