Denzlsn Sinem_06 Evet ya az kalmış ne güzel senin 😊 ben daha yolun başındayım ve sürekli git gel orası yorar beni 😂
Nesecrkc Denzlsn Amin sizde hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻Benim ilk hamileliğim ikimizin önünde uzun bir yol var. 🙃
Burcu-d Nesecrkc canııııııımm amin inşallah 2. Sezaryen olucak bi tane oğlum var 2 yaşında 26 aylık ☺️
Tuanazra Sinem_06 beni de almadılar tanıdık vs bulduk yine olmadı mehmet murat bey var mesai dışı öğretim uyesi(ucretli) o da almadı
CansuAbinik Tuanazra Artık belli bir hasta ile sınırlı kalmaları gerekiyormuş. 🥺 Her doktorun en fazla 25 kişi alabiliyormuş. O yüzden bende gidemedimm.. Bütün ailem orada olmasına rağmen..