Sydnrtrl Merhaba arkadaşlar ben 33+2 haftalığım dün göğsümü sıktığımda süt geldi ilk sütü kolostrum dedikleri o yüzden hemen bıraktım ve çok garip hissettim kendimi 🙈 sizdede böyle bi durum varmı olduysa kaçıncı haftada oldu
drn5410 Sydnrtrl bendede olmuştu canım haftasını hatırlamıyorum ama 🤭 hatta yanlışlıkla akınca falan kızımın rızkı gidiyor diye üzülüyordum 🤭
Cafede Sydnrtrl bnde bekliordum 38 haftaligim bugun baktim gelior bnde hemen biraktim minnosum emecek cnku onu 😍😍
DilanDag Sydnrtrl benim göğüslerim den 20ci haftadan beri arada sıvı geliyor 35 haftalık olduk bizde şükür 🙏
Cafede Sydnrtrl benim 3. Gebeligim akıttığım bir damla bile degil ama sanki bebegimden calmisim gibime geldi kurban olurum onun minik agzina cok guzel bi duygu rabbim evlatlarimizi bize bağışlasın 🥰
kbrMEVA Sydnrtrl sıkmayın gogusunuzu süt kanallarını açılır ve sustunuz akmaya başlar dikkat edin görümcem in kızı mesela 36 haftalikken sütü akmaya başladı doğum yapana kadar sut kalmadı aktı gigus indi çünkü çocuk emmedikce o süt kanallarından süt gelmez yada