Kızlar yarın sabah ikili teste gideceğim teste giderken aç tok farkediyormu?
Normalde medipole gidiyorum ama ikili testi marmara eah yaptıracağım 13. haftadayım devlet hastanelerinde cinsiyet söylemediklerini yazmışlar öyle birşey varmı yani eğer gösterirse sizce cinsiyet söylerlermi?