Asyamy Selam kızlar🌸 29 ağustosta sonraki adet tarihim ancak erken belirti olarak 1-2 gün önce kasık batması yaşadım. Şimdi geçti. Ancak idrar kokusunda değişim gibi bir durum yaşayan var mı? Göğüs ucu sızlaması ve göğsümün kol bölgesine doğru olan kısımlarda da ağrı var. Test yapmadım, adetimin geçmesini bekleyeceğim. Var mı benim gibi belirtileri yaşayan🤓🥰
Huriyeolgn Asyamy canım benım 4 5 gun vardı adetımın gelmesıne oyle kasık agrım vardı kı gebelıge ıhtımal vermemıstım sonra 2 gun kala yerlesme kanaması geldı dedım adet oldum ama devamı gelmedı cok azdı ve kahverengıydı goguslerım sıstı damarlar belırgınlestı kokulardan öğürmeye basladım adetım gecıkınce 2 gun sonra test yaptım
Gizemnaz_ Asyamy cnm benimkiside 28 regl günüm benimde aşırı derece bel ağrım vardı geçti göğüs ağrım çok çok az bilmiyorum bende geçmesini beklerim
Cansu87 Asyamy canim benimde agustos 28. Simdilik belirti geceleri cok sık idrara çıkma, göğüslerim inanilmaz sisti ve aciyor. Bi de koku duyum cok artti. Belirti mi bilmem ama bu ay bi gariplik var, ovulasyonla takip edip clife kullanmistim bu ay. Insallah rabbim hayirlisini nasip eder 🤲🏻💛
Asyamy Ben de ovulasyon testi ile takip ettim, bana adenomyozis teşhisi kondu bir de. Yani miyomların rahim dokusuna yerleşmesi durumu… umarım burda bekleyen herkes en sağlıklı en hayırlı güzel sonuçlar alır, kimsenin kucağı boş kalmaz umarım🌸