Busekrkmz Kızlar az önce pıhtı aktı ama rengi kahverengi gibi bir şeydi 39+2 oldum nişan mı acaba böyle mi oluyor.
Betulyesilts Herkesde bu nisan geliyor mu acaba mutlaka 🤔 yada son dk gelmesi gibi bsey söz konusu mu
Busekrkmz Simamom sancım yok şuan hissetmiyorum ağrı. Pazartesi günü kontrolüm vardı doktor muayene etti hiç açıklığım yoktu perşembe günü tekrar kontrolüm var
buket39 Benim de bugün çatı muayenesinden sonra lavaboya gittiğimde düştü et parçası gibi akıntı gibi ama bilemedim enfeksiyon falan miydi yoksa nisan miydi
beatrice00 Busekrkmz nisan da bu şekilde az az gelebiliyormuş. Beklemede olacaksiniz sanciniz kasilmaniz olmasi gerekiyor
Busekrkmz beatrice00 sancım yok valla canım hatta kendimi hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum o derece rahatım yani