Ben henüz aşı olmadım ama sağlık ocağı bana 22-24. haftalarda tetanoz aşısı için bekliyoruz dedi. Henüz 12.haftadayız, bu perşembe doktor randevum var doktoruma danışacağım. Bir arkadaşımın doktoru sağlık ocağına gitmene gerek yok, tetanoz aşısı olmana gerek yok demişti. Çok güzel, sağlıklı bir doğum gerçekleştirdi bebeği 2 yaşında zaten. O mutlaka doktoruna sor belki o da gerek yok diyecek dedi. Bi danışacağım.