Yagmuryagmur Kizlar ayrıntılı utrason kaçıncı haftada çektirdiniz ben 22+6 da randevu aldım çok mu geç yoksa normal mi bide fiyat ne kadar
Snszasla Yagmuryagmur ben 20+2 olacağım yarın yaptıracağım fiyat olarak 250 TL dediler bana yarın bakalım neler olacak
Snszasla Yagmuryagmur evet ben de şaşırdım fiyatı duyunca burada ki yorumlarda görüyorum 700 ler den filan bahsediliyor 😀yaşanılan yere göre değişiyor galiba 🙊
Yagmuryagmur Snszasla dogrudur canım bende aldım randevu perinatoloji doktoruna 500 TL senin baya uygun şaşırdım 😂 hangi şehirde yaşıyorsun
Dndulgr Yagmuryagmur ben 23+1 im bugün yaptırdım. Araştırma hastanesinde yaptırdım. Ücretsiz. Ve de doktorum çok iyiydi
Yagmuryagmur Dndulgr Dndulgr evet araştırma hastanesi ücretsiz ama orda da ilk Kadin doğum muayene ediyomuş ondan sonra tekrar randevu veriyormuş detaylı için kalabalık iki kere hastane ortamı olcak
Srhtzlyh Yagmuryagmur 24 e kadar yapiliyormuş canım geç değil seninkide😊 bende 20+5 olucam randevu günümde 378₺ yapacaklar