Nihall97 4 haftalık hamileym yani ilk aydayım adet tarıhım 27 ama bugün kan geldi bunun sebebi ne olabılır yaşayan varmı
Fr170320 Nihall97 canım bence acile falan git kötü bir şey söylemek istemem ama düşük olabilir yada yerleşme kanaması da olabilir sen yinede acile gözük ilk hamileligimde kanamam oldu düşük yaşadım inşallah bir şey olmaz🤲
Pembgl Nihall97 bence de acile git hızlıca yerleşme kanaması da olabilir ama riske atmaya değmez git için rahat etsin