Akty0753 Annelerr 33+2haftalik hamileyim ara ara karın ağrım oluyo sizede oluyomu acaba sonra geciyo sırt ustu yattigimdada oluyo bazen nedeni nedir yasayan anneler varmı 5 eylulde randevum var ozamn sorucam doktorada
Akty0753 ggzemmj hmm genelde sol tarafima yatarim ama bazende sirt ustu yatmak istersin insallah gaz sancisidir