Gizmi Kızlar 35. Haftadayim doğuma az kaldı Çamlıca medipol de doğum yapacağım nasip olursa acaba ebeler nasıl ilgi ve alakaları güler yüzlüler mi çünkü doktordan çok o an ebeler bizimle ilgileniyo deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Aliiimerve18 Gizmi bnde oraya gidiyorum cnm ama daha yeniyim sen hangi doktor gidiyorsun ben Nur Betül Tekiner
Nisanurt Gizmi bende çok merak ediyorum. 38+2 deyim. Ebeler nasıl Güleryüzlü mü olumlu yönlendiriyorlar mı diye çok merak ediyorum🙄
minikmevaninannesi Gizmi bende şuracıkta bekliyim 👀 oraya giden cok kisi var ama doğuranina pek rast gelmedim 🤷🏻♀️
Tubadgn Ben yatıyorum şu an doğumum gece olacak büyük ihtimal, tüm ayrıntılarıyla paylaşacağım inşallah dua edin bana 🥰
minikmevaninannesi Tubadgn Allah’ım kolaylastirsin hayırlı kolay bi doğum olur insallah 😍doktorunuz kim
Rabiasrtmr Tubadgn ay allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin darısı bize inşallah 😍 suni ile mi başlatacaklar 🐥
Tubadgn Amin inşallah biraz sancım vardı 5 dk kadar suni sancı verildi sadece şu an kendi sancımı çekiyorm, doktorum Elif Malçok