Ozdmrkbraa icegul bebeğin sana merhaba anne sarılması yapmaya çalışmış canım 😍 sağlıkla kucağına al inşallah 🌸 bi yazı da görmüştüm bebeğin dilinden yazılmış ‘Annem tekme atıyorum zannediyor ama aslında ona sarılmaya çalışıyorum’ diyordu çok güzel değil mi 🤭
Seftalininannesi11 neslihann87 ben kalp atışı şeklinde çok hissediyorum 13+2 yiz allah kucağımıza almayı nasip etsin 😍
neslihann87 inşallah canım ilerleyen zamanlarda tekmelerinide hissediceksin biz 35 haftalığız bazen canımı bile acıtıyo😊