Merhaba dostlar ilk gebeliğimi suyu bitmiş dedikleri için sonlandırdılar ölüm riski yüksek olması açısından şuan ikinci Gebeliğim yaklaşık 2buçuk ay sonra plansız oldu 7 haftalık gebeyim ama sol tarafta devamlı baskı şeklinde ağrı ve süt kahvesi renginde lekeler geliyor bide akıntım bayağı kıvamı koyu oluyor doktora gittim sıkıntı yok kalp atışı normal dedi ama korkuyorum durumu yaşayan ya da bilgisi olan varmı önceki gebeliğimde hiç lekelenmem olmadı nerdeyse