Benimde bebeğimin karnı 1 hafta geri bende perinatolojiye gidiyorum ben gittim aynı gün doktorun hastası yoksa bakıyor varsa randevu veriyor süleymaniye kadın doğum ve çoçuk hastanesine gidiyorum ben doruk beye çok ilgi gitmeni mutlaka öneririm canım