Gmzk8995 korkma canım doktorlar bazen yanlış bile ölçüyorlar. Bana ilk tek yumurta ikizi dediler sonraki hafta yapışık ikiz dediler. Bebeğim tekmiş. Geçen hafta da kafa ölçümü 15 gün geride ölçtü Dr perinatoloji ye o yüzden gittim Dr sadece 6 gün dedi bir sorun yok gelişimi iyi dedi. O yüzden ölçümlere pek güvenemiyorum senin de standartların içinde korkma 🌸