Aleynakalkar Bugün detaylı ultrason çekildik herşey normal sadece bebeğimin kalbinde ufak bir delik varmış zamanla doktor kapanır dedi böyle bir durum ile karşılaşan oldu mu ?
Seymaaygzz Benim kızımda da parlaklık vardı doğum yapana kadar yada doğumdan sonra geçer korkmayın dedi geçti bile 30. Haftada canm. Kalbi delik olunca da öyle oluyormuş endişe etme üzülme de sağlıkla gelsinler insallah