Mineust 10+4 haftalk hamileyim biraz önce doktora gittim. Doktor baktı şaşırdı ben nasıl göremedim filan dedi. Bende kötü bişey sandım. Meğer ikizmiş bebekler. Geçen gittigimde tekti yani bana tek kalp atışı dinletti bi tane bebek vardı 🤣 hayretlerdeyiz ya.
Huriyeolgn Mineust aaa ne kadar güzel 🥰 hayırlı olsun canım bende ıkızım olsa bırı kız bırı erkek dıyordum ama tek 😅
Minegkhn92 Mineust maşallah Allah herkese nasb etmez şanslısınız 😇 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasb etsin 🤲🏻
AysenurSarikaya Mineust Hayırlı olsun canım sağlıcakla kucağina al ikizlerini insAllahh🥰🥰 peki eşinizin veya sizn ailenizde akrabalarınızda varmı ikizleri olan genetik mi oluyor yani onu merak ediyorum.😊
Mineust Huriyeolgn bir kız bir erkek olsa iyide iki kız yada iki erkek olursa napcaz bilmiyorum 🥰 seninde bidahaki hamilelik ikiz olır belki kuzum.
Mineust Minegkhn92 amin çok sağolun cümlemizinkini rabbim sağsağlim kucaklarımıza almayı nasip eder inşallah
Huriyeolgn Mineust tek yumurta ıkızlerı ıse aynı olucaklar zaten ıstısnası var ama 😅 hayırlısı canım ama bu kezde tek olsun ısterım 3 cocuk zor olur 🙂 rabbım saglıkla nasıp etsın de erkek kız farketmez evlat onlar canımızdan can 🥰
Mineust AysenurSarikaya yok kuzum bizim sülalede hiç ikiz yok. Eşimin tarafındada yokmuş. Annem hep dua ederdi keşke ikiziniz olsa bi kerede dogurursunz derdi. Bende tuttu heralde 😅🙈
2artiikizannesi Huriyeolgn canım ben tek yumurta ikizine hamileyim de istisna derken yani ne demekki o 😁
Mineust Huriyeolgn çok haklısın canım. Benim bide birinci düşük oldu bunu ikiz duyunca çok sevindim 🥰 inşallah bebeklerimizi sağsağlim alırız kucagımza Rabbim isteyen herkese nasip etsin
2artiikizannesi Huriyeolgn benim bir oğlan bir kız var şimdide ikizlere hamileyim 4 çocuk olacak ben napayım🤭😆
2artiikizannesi Mineust 7 hftalikken öğrendim ikiz olduğunu ben tekmi ciftmi acaba bu arada hayırlı olsun😊
Mineust 2artiikizannesi ben 7+3 te gittigimde görmedi doktor şimdi 10+4 gördü bende çok şaşrdm ama büyükte sevinç yaşadık tabi 🥰
Huriyeolgn 2artiikizannesi ben hep cıft yumurta ıkızlerının farklı yada aynı cınsıyet olabıldıgını ama tek yumurta ıkızlerınde hep aynı cınsıyet oldugunu bılıyordum ama ınternette tek yumurta ıkızı olup farklı cınsıyet olan bebeklerın dogdugunu gordum o yuzden ıstısna dedım 🙂
Huriyeolgn 2artiikizannesi aynı sehırdeysek yardıma geleyım 😅 rabbım yardımcın olsun canım bı hamıle kaldım annemı mumla aradım ben zor gecırıyorum bıde senı dusunemıyorum ama rabbımın verdığine razıyım 🥰
Artemis0 Mineust İkiz kızlarım olsun çok isterdim. Benim ilk hamileliğim oğlum olacak; 4-5 yıl sonra 2. çocuğu planlıyoruz. İnşallah sağlıklı bir kızım olur. Sizin de Allah gönlünüze göre versin.
2artiikizannesi Huriyeolgn bilmem ki ben doktora sordum cnm tek yumurta ikizi ya ikiside erkek yada ikiside kız olur dedi bna bı erkek bı kız çiftte olur dedi