36.haftamızdayız zaten nefes darlığı çekiyordum bide bahar alerjim başladı elim yüzüm sürekli şiş nefes alamıyorum burnum tıkalı her yerim kaşınıyo. Benim çocukluğumdan beri ağır alerji durumum var zaten ve bu dönemlerde iğne ve ventolin spreyle normal yaşantımı devam ettirebiliyordum ama hamilelikte alerji ilaçlarının hiçbirini kullanamazsın dedi alerji doktorum da kadın doğum doktorum da o yüzden evden dışarı çıkmıyorum cam çerçeve açmıyorum izole bi şekilde yaşamaya çalışıyorum😞