Kizlar bu ara herkesten duyuyorum. Birkac gündür halsizlik ve bas agrisi var ayni zaman da cok uyuyorum o halde bile hala uyumak istiyorum bende evimden cikmiyorum kimseyle temasim yok esimde boyle rahatsizlik yok birkac hamileden daha duyunca acaba bi salgin mi diye sordum kendi kendime cok kuvvetli degil ama agriyor baska kimler de var ve ilacsiz nasil gecirebilirim bu agriyi 😏