NerminYaman Hamileyken uçuk çıkaran oldu mu? Doktorunuz ne önerdi? Doktoruma sordum ama henüz yanıt alamadım.
AyseEmre NerminYaman ben 10 haftalık olcam 2 kere cıkardım doktoruma soyledim ilac falan onermedi kendiliginden gecmesini bekle bişey yapamayız dedi dogal yontemlerle gecirmeye calıstım canım sarımsağın suyunu ucuk cıkan yere surdum o sekil tedavi uyguladım
Homozigotmutant NerminYaman ben de oldu çok şükür 12 haftayı geçince oldu doktorunuz daha iyi bilir bana asivral kullanabilirsin dedi
Ada NerminYaman 3-4 aylıkken çıkardım sağlıkocağındaydım o gün hemşireye sordum hiç bişey kullanamzsın dedi deriden kana geçer dedi şuna 31 haftalığım gene çıktı yapacak bişey yok
Gurbetcihamis Ben simdi 33 haftaligim ama hamileligimin ilk zamanlarinda iki kere cikardm doktor krem verdi kullanabilirsin bisey olmaz dedi kullandm gecti
NerminYaman Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Benim doktorum da 5 gün boyunca zovirax kullanabilirsin dedi.