Sinemcetin20 Minetnc once deneniyor agrım vardi 3gun sancı cektim ustne suni verildi ama acilmam olmadı sezeryna girdim keske normal yapma sansim olsaydı
Meriwa Minetnc diğer post da gördüm ama canm korkma hiç riskli bi durum var mecbur başka sansın yok devlet hast mi gidiyosun
Minetnc Meriwa çok girdim hemde ama bir yanda da beklemek istiyorum hem adını eylül koyduk adı gibi eylülde gelmek istiyordur belki diyorum 40+5 eylül 1 yapıyor bekleyeyim diyorum ama bir yandan korkuyorum 🥺
Minetnc Meriwa suyunuz içinizde ne kadar doktor bişiy dedi mi çoğu doktor 40 dan sonra beklemiyor nasıl ikna ettinizzz
Meriwa Minetnc ben 40+5 deyim artık doğurmak istiyorum 🤦♀️ Şaka bi yana da sen sağlık kısmına odaklan sonra suyu azaldıkça riskli olur cnm dikkat et
2kizanasi 48 saat suni sancı çektim vee o kadar zamanda açılmam 5cm bile olmadı 😖 Korkutmak istemem ama olmuyorsa zorlamayın derim :) Spinal sezeryan gayet konforlu 👌