Yarım başka doktorada gitçem ama şu 2 ay ölüm geldi bana hiç umudun yok çok korkuyorum kürtajdan tabi hakkımda hayırlısı ise diyorum ve dua ediyorum rabbim korktuklarımla karşılaştırmasın kimseyi sadece bir doktorun dediği aklıma takıldı yolk sac var sa boş gebelik olmaz dedi ama ultrasyoncu olur desi yok bu zaman kadar görünmesi lazımdı özelden gittiğim doktorumda kesende çok büyümemiş boş yani ama bekleyelim 1 hafta dedi aranızda kürtaj olan varmı uykularım kaçtı zaten çok korkağım