HandanOsman son ultrasonumda plesenta rahim ağzıma 1 cm kala yerlesmisti.
Doktorum ilişkiyi falan yasaklamadı.aksine seninle alakalı bir durum değil bu yapabileceğin birşey yok dedi. Ayda 2 kez kontrol verdi umalım da rahim ağzını kapamasın eğer kaparsa normal doğum yapamazsın. Çünkü bebek plasentayi parçalayarak çıkar ve çok ciddi bir kanama olur buna gerek yok dedi.bende hiç aklımda yokken sezeryan fikrini alternatifler arasında koydum.bu arada hiç kanamam olmadi.sadece kahverengi lekelenmeler arada.birde muayene günü fazlaca akintim oldu.suyum geldi sandık.alttan bakti rahim ağzı tıkalı sorun yok.simdi heyecanla sonraki randevumu bekliyorum.bu arada ben hep yatıyorum 😀 evdeyim çünkü yatıp yuvarlanmanin faydası olsa benim plesentam rahme gelmezdi 😉