Merhaba arkadaşlar doktorum herşeyin normal dedi ölçümleri söylerken tüm ölçümleri 18 hafta deyip karın çevresine 18+ 4 dedi üst üste sordum sorun olur mu diye korkmana gerek yok 2 3 gün sorun olmaz dedi ama benim içim hiç rahat değil. Odadan çıkmadan tekrar sordum asla sorun olmaz dedi siz böyle birşey yaşadınızmı