6 haftalık olduk bizde ❤️😍Hiçbir belirtim yok geçen hafta keseyi gördük🙏🏻Eylül 2 sinde kalp atışı için gidicem inşallah duyarız sağlıklı haberlerini alırız 🤲🏻İkinci hamileliğim ilk çocuğumda koku hassasiyetim vardı deterjan parfüm vs kokularına bunda oda yok sadece kaşıklarımda ara ara iğne batmaları oluyor. Sizde nasıl belirtiler?