Doğmayan ağustos bebekleri, aslan burcu geçmeden doğum gerçekleşse diye yazıları okuyup yorumlar yaparken, 40+2 de normal doğumu bekliyordum ama ne sancım vardı ne açıklığım nede bebek kanala girmişti,yorumları okuyup uzandım 21 ağustos günü bi saat geçmedi birden suyum geldi apar topar hastaneye gittik suyum bitmek bilmiyordu, vardığımızda ne sancım vardı,nede açıklığım hatta bebeğim kanala kafasını sokmamış üstünede bide kakasını yapmıştı durum böyle olunca acil sezaryana alındım belden aşağısı uyuşturuldu, kısa bi nefes daralmasından sonra bebeğim yanımdaydı, hiç ummadığım anda ummadığım şekilde doğumum gerçekleşti ne istersen iste doğum bizim istediğimiz şekilde gerçekleşmiyor normal doğum çok istemiştim, bugün doğum yapalı 4 gün oldu şükür iyiyim ama ağrılarım var, allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin😊 bu arada aslan burcunu kaçırmadık oda benim gibi aslan burcu oldu🌸😊doğmayan ağustos bebeği sonunda doğdu darısı diğer ağustos bebeklerine 🌸🌸🎈