Kızlar ikili test sonucum sıkıntılı çıktı dünden beri çok kötüyüm.Bir evladım var 17 aylık bu 2. Bebeğim ilk bebeğimde test sonucumda sıkıntı çıkmamıştı.Yarın ayrıntılı ultrasona gidiyorum orada belli olur mu ?Başına gelen var mi?Ayrıntılı ultrasonda Çıkarmı 12+2 günlük hamileyim yorumlarınızı bekliyorum?