Kizlar ben ferro sanol ve damla ilacı kullanıyordum geçen hafta sağlık ocağına gittim kanımda enfeksiyon ve açlık kan sekerim düşük çıktı sağlık Ocagi doktoru da decavit ve antibiyotik yazdı bu arada 27+1 haftalığım kendi doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama bu haftalarda decavit kullanılıyor mu siz kullanıyor musunuz ?