Attent güzel anneler sizde benim gibi bu ilacı zor iciyormusunuz ya resmen ölüm bana hap yutamıyorum 8+4hamileyim siz kaçıncı haftaya kadar kulandınız ilacı 🙋♀️🥰
Nilaykirikbas5516 Attent valla ben gayet iyi yutuyorum hamilleigim basından bu yana kullanıyorum 37. Haftamdayım hala devam
Deryasrht Attent canım biz şuan 31+1iz ilk haftalar progestan mı ne onu bırakır bırakmaz decavit ve bir pembe hapa daha başladık o decavit hapını küçük küçük ısıra ısıra bitiriyorum yoksa boğulacak gibi oluyorum ve sonradan ağzıma gelen kan tadı gibi iğrenç bir tat. İĞRENÇ!
Smyrpd Attent başta baya zorluyodu içtikçe alışılıyor 😀 Bikaç defa ziyan ettikten sonra uyum sağladım 😀😀
Attent Guguklu_saat ben 1 lt su ile anca bazen ziyan ediyorum içemiyorum ama doktorum hiç bu kadar hafta kulanacaksin diye bişey demedi demk ki bastan sona kadar icilio
Guguklu_saat Attent yok son 3 aydır kullanıyorum yani 5. Yada 6. Ayda başlattı beni baştan sona kadar kullanmadım 🙈☺️
Gamze-H Ben ortadan ikiye bölüp öyle yutuyorum ama gına geldi artık çok büyük korkuyorum boğazıma kaçacak diye 🤦🏻♀️😂
iremyilmaz bende kulanıyorum 6 haftalıktan beri şimdi 34+1 halende içiyorum ve bende sizin gibi bi türlü yutamıyorum ama mecbur içmem lazım şimdiye kadar içtim bence son 4 hafta kaldı sezeryan olcam o güne kadar da dayanıp içerim heralde
Attent Deryasrht inan canım o DECAVIT hapın ismi bile miydemi bulandırıyor az özce içtim 6 su barsak anca hergun işkence ya