Mom046 Tugba_58 Enfeksiyon göstergesi, yeni başladıysa en baştan tedavi olması daha faydalı ilerleyince kurtulması zorlaşabiliyor.
Livanur_65 Tugba_58 bende var gittim normal dedi enfeksiyon yokmuş bende harmandandır gebe kaldığımdan beri oluyor
Mom046 Tugba_58 Bende de yok ama beyaz ve yeşil akıntı enfeksiyon göstergesi dedi tahlil verdim enfeksiyon cıktı 🤷🏽♀️
Mom046 Tugba_58 Maalesef. Gebelikte normal mesaneye baskı uyguladığı için enfeksiyon riski çoğalıyor. Bol su ve idrar tutmamak gerekiyor.
Mom046 Tugba_58 Benim bekarlığımda hiç belirtisiz çıktı çalıştığım kurumda lavaboya gitmeyi cok tercih etmiyordum maalesef tuta tuta enfeksiyon ortamı oluşturmuşum tedavi gördüm durulmuştu ama gebelikte artış gösterdi. 😔
Mom046 Tugba_58 bir ara fazlaydı gebelikte de az az geldi doktora söyledim gerisi az önce anlattığım gibi şuan fitil kullanıyorum gecen hafta gitmiştim en son biraz ağır Bi fitil ama kullandığımdan beri akıntı gözlemlemedim