Gizemito Sedakra Bu hafta hazırlayacağım inşallah. Kıyafetlerimizi yıkayıp ütülüyorum 😍 Gecelik, sabahlıkları halledince başlayacağım hazırlayacağım. 32+4 haftalığım 🤗
1cnr1hrm Sedakra 35.haftama girdim, geçen hafta yıkama ve ütüleme bitti,bu hafta da yerleştirme 😊 sadece kendim icin bir kaç birşey kaldı onları ekliyorum aklıma geldikçe.
Domatesimm Sedakra bi kaç parça eşyam kaldı kargo gelcek bu hafta. Haftaya hazır olur artık inşallah 🌸
Sedakra Bizimde kıyafetleri bitti sadece nevresimleri ve sipariş ettiğim hastane çıkışı kaldı kendim için bir kaç eksiğim var onları tamamlayıp hazırlarım herhalde 😊