Bebeğin kilosu düşmez canım ölçümden ölçüme fark olur. Ölçümü yanlış yapmışlar demek ki. Kan akışına bakılır yatış yaptırmanız iyi olmuş takip edilirsiniz günlük usg, nst ve tansiyon. aksi durumda doğum yaptırırlar. Bende yatış yapmıştım 37+5 de suni ile doğum oldu 2090 g küveze girmedi.