brnr09 Merhaba, geçen hafta doğum yaptım. bugün yenidoğan bebeğimin kontrolünde doktor kalbinde üfürüm olabileceğini söyledi ve çocuk kardiyolojisine yönlendirdi. Var mı daha önce aynı durumu yaşayan? 😢😢 ağlıyorum saatlerdir
Elvanay Benim ilk bebegimdede olmuştu üfürüm yaş ilerledikçe düzeldi hicbi sıkıntımız olmadı ..Allah’ın izniyle birşey olmaz Annesi bir çok çocukta çıkıyor bu.