busranurrr 9+4 aylık hamileyim canım sık sık kola istiyor ve ara ara içiyorum ve hiç süt içemiyorum çocuğuma bir zararı olur mu ?
Busssraaagur busranurrr Merhaba🙋🏻 Kola ve diğer tüm asitli içeçeklerin zararlı olduğu aşikar😏 ara ara benim de canımın istediği zamanlar oluyor nefsimi köreltmek için bir iki yudum da olsa çay bardağının yarısında içiyorum. Sütü bende katiyen ağzıma bile süremem😒 o nedenle süt yerine bol bol yoğurt tüketiyorum☺
Cancan busranurrr canım kola normal bir insan için bile zararlı bence içmemelisin. Süte ve yoğurda öncelik vermen senin içinde bebeğin içinde daha faydalı olur
MerveTaer 7 aydır bırak kolayı asitli hiçbirşey içmiyorum maden suyu hariç canım asitli birşey istediğinde maden suyu içiyorum ki hergün kola içen bi insan olarak bıraktım 7 aydır ki bir bardak kolada yarım çay bardağı şeker var
Busssraaagur MerveTaer Maden suyu magnezyum eksikliği olan hamileler için bire bir zaten🙏🏻 her sabah bacaklarımda kasılmalarla uyandığım günler maden suyu sayesinde son buldu şükür😌
Busraaras Busssraaagur bu yararı bilmiyordum arkadaşım ben her gün bir tane içmeden asla rahat edemiyorum gebelik öncesi haftada 2 defa içerken gebelikte her gün içmeden yapamıyorum☺