Bebegim_3 kuzum serklaj sonrası ağrı oluyor illaki ama dayanılmayacak kadar ve uzun süreli olmuyor. Benim doktorum da izin vermiyordu ağrı kesiciye, zaten narkoz antibiyotik vs aldım daha fazla hırpalamayalım diye. Kusunca ve midem bulanınca ağrı kesici verdiler. Ki vermeseler bile en fazla 2 aaat sonra adet sancısı gibi kalması gerekiyor.