Son adet tarihim 24 temmuz adetime 2 ve 3 gün kala gebelik testi yaptım silik çıktı. Daha sonra adet görmedim 2 gün gecikti etken gebelik testi ve normal gebelik testi yaptım ikisindede çok net bir şekilde çift çizgi gözüküyor hatta sonra bir tane daha normal gebelik testi yaptım oda çift çizgi 😁 Fakat geçen ay sadece 1 test yapmıştım çift çizgi çıktı ama kanda değerlerim 0 çıkmıştı. Bu ay emin olmak için 5 test yaptım 5 ide çift çizgi bu ayfa kanda değerlerim 0 çıkmaz değil mi 😒