Ceylan83 Meryem ana otu aldım 36 haftamdayim bu hafta nezama başlıcam içmeye bi arkadaşım bu ayda başlamış ve doğumunu anlamamış bende baslasammi ki araştırmalarda sancin başlayınca icmeye başla diyor
Fatmanurkor94 Ceylan83 suyum geldıgınde hasteneye gıttım ıslattım suyundan ıctım ve 5 saat ıcınde dogumum oldu erken dogum riski olabilir erken kullanma bnce
Ceylan83 momofgirlss ben koydum bugün arkadaş ben 1 ay önce başladım içmeye dedi anca açılır deyince aklım karıştı birşey olmuyor dedi
Ceylan83 momofgirlss ilk doğumum da içince sancıların nasıldı rahmin çabuk açıldımı bebek rahat geldimi ve sabah akşam yazıyor sen nekadar içtin hangi aralıklarla
momofgirlss Ceylan83 nişanım geldi sancılarımla birlikte suya koydum kayınvalidem dua okudu bu arada bende sudan içtim evde çektim biraz sonra artınca sancım hastaneye gittik 7 cm açılmam vardı 😊 bilmiyorum inançla alakalı bi durum ben inanıyorum faydalı olduğuna
Ceylan83 Elfffffffff ben aktarda bulamadım bizim burası küçük yazlık yer 2 adet 33tl ye aldım gittigidiyor dan
Ceylan83 momofgirlss zararı olmasın da inanç tabiki önemli benim kafayı arkadaş karıştırdı içmeye baslasammi yoksa sanci günününde mi beksem🤔
Ceylan83 momofgirlss Teşekkürler cnm ben sancim gelsin doğurayım kafasindayim sanırım gebelik şekerimde var çok beklemeyim karın suyumda fazlaymış içeyimde doğsun bebiş düşüncesi beni rahatlatiyor bu hafta cuma doktor nedicek acaba 😊
momofgirlss Ceylan83 bebeğin geleceği zamanı bilir canım acele etme bence 😊 benimde suyum fazla bakalım ne zaman gelecek
Ceylan83 Fatmanurkor94 ama beklersem bebegimi riske atarmiyim diye düşünüyorum sezeryan la mi aldirsam diyorum bide 2 doğumum bilicsiz normal ve zor doğdu
Ceylan83 momofgirlss suyunda boğulma olabilir devamlı hareketlerini dinle dedimi bana dedi ay bi doğsa sağlıkla
momofgirlss Ceylan83 hayır canım öyle birşey demedi. Erken doğum bile demedi 😊 sadece ekmek tüketme sebze ve protein ağırlıklı şeyler ye şekerli şeyler yeme dedi
Ceylan83 momofgirlss ama ben dayanamiyorum yasaklara sen dayanabiliyormusun bi vidyodada izledim 36 dan sonra karın suyu azalmaya başlıyormuş acaba fazla araştırmamı yapiyorum ben😀