ben bimden 50 tlye almıştım
elim ayağım resmen
2 aylık olduk hep onda yatıyor, ayağımda sallarken onda yatıyor, gece huzursuzsa yanımızda yatması gerekirse de içinde yatıyor ve bizim yanlıslıkla da olsa zarar verme olasılığımız olmuyo yüksekte olduğu icin
bide sırt üstü yatırmak hem kafa düzlüğü hem kusmasını geri yutturabilir diye iyi değil, o manada da çok kullanışlı