Asc-18 Kızlar arkadaşım 9 gün önce tüp bebek tedavisi gördü transfer yapıldı bugün test yapms erken gebelik testi böyle çıkmış böyle olan varmı yada hamilelik varmı sizce https://hizliresim.com/gJchgz
Nuriiiiii Asc-18 canm gebelik görünüyor, ama kan testi şart bir de kese görülmeli. Tüp bebekte yapılan çatlatma iğnesi sonrasıda bhcg artıyor ve gebelik varmış görünüyor. 2 güne bir kan verilmeli kandaki değer 2 kat artıyor mu kontrol edilmeli.
Ceysem4545 Asc-18 çatlatma iğnesinin etkisi de olabilir ama gebelik var gibi görünüyor en sağlıklısı kan vermeli ama var sanki ya 👏🏻Hayırlısı olsun inşallah🤲🏻🤲🏻
Anneolmayahasret Asc-18 gebelik olusmus canm bende 9.gun ogrenmistim gebeligimi🥰 hergun yapsin test git gide koyulasmasi lazim cizginin
Ceysem4545 Asc-18 çünkü bende 8. Günde kanda pozitifi gördüm sonra gebelik testi yaptım böyle silikti inşallah vardır Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻🤲🏻