Kızlar merhaba bugün 6+6 oldum cuma günü kalp atışı için çağırdılar son gittiğim zaman doktor bebeğe dair bişeyler gözüküyo ama kalp atışı için erken Küçük demişti boş gebelik olayını söyledim onun için daha erken falan dedi Çok korkuyorum cuma günü kalp atışını duyamıcz diye nolur bişeyler söyleyin kafayı yicem