Mommy093 31+3 üm bebegim hala dönmedi makat aşağıda dönmezse sezaryen olacak diyor doktor ben nirmal dogum istiyorum sizce döner mi daha once böyle olup bebeğin döndüğü oldu mu yaşayan var mı ?
Meriwa Mommy093 31 de neyin pazarlığı bu daha bebek doğuma kadar dönme kanala girme zamanı vardır doktorunuz saçmalamış zaten araştırırsanız 30 undan sonra döner 40 a kadar yolu vardır ve 35-36 da da kanala girer ben suan 40 ım 30 da döndü daha kanala dün girdi cocuk yani 42 bekliyoruz gelmezse suni gelmezse sezeryan olucam doktorumun fikri bu yönde doktorunuzun erken pazarlık yapması saçma olmuş bekleyin hiç kapak kaldırmayın dediğine
Meriwa Mommy093 https://www.google.com.tr/search?q=bebek+kaçıncı+haftada+döner&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari buyrun burda da yazar
Ummuhan4934 Mommy093 Daha küçük canım ondandır benimde daha kafası yukarda elleyince bille cok belli ki bende 33+1 im döner 36 37 e kadar korkma
Elarabia Canım bende 32 haftalık hamileyim Geçen gün peş peşe doktora gittim ilk gittiğimde Hala dönmemişti burada bir arkadaş önerdi emeklemek işe yarıyormuş diye yaptım O gece döndü galiba , ertesi gün gittiğimde dönmüştü çünkü
cagla24 Mommy093 benimde hâlâ dönmedi 32+4 haftalığım en son 30.haftada gittim makattı ben de normal istiyorum doktorum 37 ye kadar bekleriz sen rahat ol dedi inşallah dönerler
Fatovebebegi Mommy093 daha cokk erken hic telaslanmayin 36 ya kadar hatta siz sezeryan gunu aldiniz gun bile donuyor kizim 36. haftads halen basi yukardaydi doktor bana sezeryan dedi tabi ben istemedim netten baktim emeklemek cok ise yariyor suan rahat takilin 36. haftadan snr bol bol emekleyin hemen doner