Ebruaybars Kizlar bugün kontrolüm vardı 38+2 deyim ne açılma var ne kanala inmiş ya şu an herşey yolunda dedi doktor beklicez dedi sizce neden hiç açılma fln yok ya
esenyamandaa Bende 38+2 yim. Bebiş ne kanala inmiş ne açılma var ne ağrı ne sızı. Keyfi yerinde gelesi yok benimkinin 🤣