Kızlar öncelikle hepinize merhaba ☺️ Bugün 17+1 haftalık hamileyim geçen hafta bir kızımız olacağını öğrendik ve düştük isim arayışına 🙊 Cinsiyet öğrenmeden önce de aklımızda birkaç isim vardı zaten ama şimdi şöyle anlatayım: Mila ismini ben çok beğeniyor ve istiyorum eşim de yıllardır hep bir kızım olursa aldı Zeynep olsun istiyordu. Ama şöyle bir durum oldu ki benim iki eltim var ve ikinci eltimin iki ismi var biri de Zeynep 😂 Zeynep ismi güzel bir isim fakat ben biraz daha modern bir isim olsun istiyorum ve iki isim de hiç sevmiyorum. Fakat eşim ikimizinde gönlü olsun, Zeynep Mila olsun diyor soyadımız da Açıkgöz. Zeynep Mila kulağa hoş geliyor gibi ben ısındım fakat kimliğe yazdırınca çok uzun geleceğini düşünüyorum Zeynep Mila Açıkgöz 😂 ileriyi de düşünerek. Kulağına iki ismini okutalım kimliğe sadece mila yazdıralım dedim eşim kararsız kaldı. Almila da ikinci alternatifimiz. Bir de size danışmak istedim sizce; Zeynep Mila Açıkgöz mü yoksa Almila Açıkgöz mü 🙈